2012. május 15., kedd

amerikai (rem)alom

 Ma azt hittem megongyilkolom magam. Este 7kor kozel alltam nagyon a bogeshez, de hala Istennek tudtam magam tartani. Utalom, h nincs celja a napoknak, senki nem tud semmit, szet van csuszva az egesz, nincs terv. Nya elment ugy 11 korul a baratnojevel logni, igy maradtunk itthon a gyerekekkel. Azt mondta, h a nagybacsi elvisz minket valahova... Allatkertbe, keszitsek kepeket...stb. Hat a nagy fraszt! Egesz nap itthon kellett lenni, jo... oke... probaltam a gyerekeket lefoglalni sokmindennek, altalaban sok sikerrel, veluk amugy nincs is baj, jol kijovunk. De utalom, amikor odajon vmelik nagyokos felnott es beleszol, beleokoskodik, goze nincs h mizu megis iranyit es persze ki szivja meg... EN! Tegnap mondta Nya, h a nagybacsi osszes gyereke tok engedetlen... Komolyan mondom, az a csavo 1 diktator, narcisztikus... Tegnap a plazaban fotoztatta magat az 1ik rokon gyerekkel... Azt hiszem az idegesit a legjobban, h ezek az emberek, csak beszelnek dolgokrol, de ok maguk nem csinaljak... Az ilyentol falnak megyek komolyan!!!!!!!!! A nagybacsi hanglejtesetol is rosszul vagyok. Van 1 nevelt fiuk... hat nem tudom, de nekem ugy tunik, h ugy beszelnek vele, mint a kutyaval, meg allandoan csak szamonkerik es kioktatjak, de h foglalkozzanak vele... Van 2 rokongyerek, egy 20 eves srac es egy 22 eves csaj... Komolyan mondom, neha az az erzesem, mintha szolgak lennenek... uhhhhhhhhh, de bosszant az ilyen szeretetlenseg............ Kb. amiert megengedjuk, h itt lakj, meg kell csinalnod mindent, amit mondunk. Ok kell a kontroll, de ez...... Na aztan 7 ora utan elmentunk 1 nyavalyas hobbi kertbe, aztan mondjak, h megyunk meg vhova, gyors furdes. A lany segitett, o nagyon jo fej, kedvelem, tisztelem, h elturi ezt a sok hulyeseget, nekem 5 nap utan ez sok... mindenki puccba, de a nagybacsi csak szedeleg, a gyerekek ehesek, esznek. Majdnem 10 ora, mondom, h ez keso van mar... Kerdezem h messze van, igen... Nah, aztan nem mentunk. Ennyi sok agyatlant.... Uh, de ideges voltam...

Annyi a jo, h tudom hasznalni az angolt. A 20 eves sraccal jokat beszelgetunk, tegnap a lany megkert, h segitsek neki atnezni 1 dolgozatot...  A szoptatasrol szolt... Hat mondom... ez a 4 honap kb. egy anyakepzo szamomra. A nevelt gyerek is kedvel, ma kartyaztunk es tarsasoztunk, amikor a gyerekek aludtak. Szoval azert probaljuk feltalalni magunkat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése