2012. május 11., péntek

Megerkeztem

Csupan nagy vonalakban, bar "sajnos" ez az ut nem volt olyan kalandos, mint amikor MRC-be mentem. Nagyon koszonom, h imadkoztatok, gondoltatok ram, megereztem :)
Csutortokon 6-kor keltunk, h 7 orakor el tudjunk indulni a repterre. Amstrong vitt minket el, eleg siman ment minden, a gyerekek is jol viselkedtek. Bar ezek az amcsik tenyleg mindent akarnak tudni... megkerdeztek, h mikor akarok visszamenni Mo-ra UK-bol... A repulout ugye 8 ora volt, asszem, vaganyul lehetett kovetni terkepen, h hol jarunk, hol mennyi az ido....stbstb. Az elso 3 ora nagyon gyorsan eltelt, hoztak kajat, belekezdtem 1 filmbe, de nem tetszett, igy megneztem 1 Szex es New York reszt, zenet hallgattam, majd JJ-vel WC-re jartam, Shrek 3-at neztunk, ilyesmi. Nekem az utolso 1 oraban nagyon megfajdult a fejem,nem is tudtam semmire es senkire sem koncentralni. Ugy feltem amugy, h meglatogat a kisvuk, de hala Istennek nem... Igen, ez elo szokott fordulni, vizsgak, meccsek utan is... Aztan jott ertunk a hotelbol az auto, elvitt minket a kellemes, es hangulatos szallashelyunkre. Volt medence is, de annyira faradtak voltunk, h nem hasznaltuk ki ezt a lehetoseget. A gyerekek viszont itt kitomboltak magukat. Majd jott Nya 1ik baratnoje, es elvitt minket egy vendeglobe, ahol vegre ihattam ice teat, uis Angliaban sehol sem talalkoztam vele... viszont itt... meg az van h sajat magadnak kell megedesiteni. Azaz ideadjak neked izetlenul es tegyel bele cukrot, mint a forro teaba... erdekes. Vacsora utan mentunk vissza a hotelbe es nyugovora tertunk. Annyira nem gaz ez az idoeltolodas 1ebkent, birhato. Mondjuk ejszaka felebredtunk, mm akkor, amikor Angliaban szoktunk, csak ugye akkor ott reggel van mar. :) A hotelbol reggel 6-kor indultunk, a gepunk olyan 8 korul szallt fel. Kis cuki baby gep volt, 1etlen 1 stewardessel. :) Nathan vegig aludta az utat, de JJ is nagyon jol viselkedett. 10-kor erkeztunk meg Kansas City-be, ahol Uncle George vitt minket haza. Aranyosak az itteniek, jo sok kameruni csipos kaja... :) H mi var ram meg... kivancsi vagyok.... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése