2012. május 4., péntek

egy lépéssel és egy nappal ismét közelebb

Nos az a helyzet, hogy fizikálisan még most sem vagyok 101-es, remélem ez mihamarabb változni fog, mert nem jó ez így...

Ez a hét (is) nagyon gyorsan eltelt, felfoghatatlan, hogy ha nem változott volna a terv, akkor már otthon lennék és az is, hogy ebben a hónapban már otthon leszek. :)

A család elment Londonba a 7végére, így itthon maradtam egyedül, majd vasárnap jönnek vissza, itt 7főn munkaszüneti nap lesz. Még nem tudom milyen programot tervezek/terveznek nekem.
Tegnap végre voltam edzésen, múlt7en teljesen kimaradt a foci. Szerdán nem tudtam menni meccsre, mert Nya vacsira volt hivatalos, a vasárnapi játék pedig le lett mondva.
A múlt éjszaka nem aludtam vmi sokat, elég későn feküdtünk le Nyával, mert ki kellett töltenie egy internetes űrlapot az amerikai utunkkal kapcsolatban. Komolyan mondom, az USA-ba való utazás 1 katasztrófa. Tudni akarnak mindent az emberről és persze fizetni is kell szépen. A gyerekek "kérelmét" azonnal elfogadták, de a miénket nem, mivel már mindkettőnknek volt vízum igénylése. Hála Istennek már visszajeleztek, hogy szabad az út, tehát 1 akadály ismét átugorva! Yupppi!
Egyébként nem izgulok (még), az a fura, hogy nem tudom pontosan mi is vár rám ott.

Máj. 10-én indulunk 11h-kor Manchesterből és a gépünk Philadelphiába landol, ahol eltöltünk egy éjszakát, majd onnan indulunk Kansas City-be. Klassz lesz 2 gyerekkel meg csomagokkal! =)


Ha jól tudom máj.12-én lesz Nya egyik nagynénjének a diplomaosztója és a születésnapja, amiért tulajdonképpen mi elutazunk. Elég nagy ünneplés várható, megyünk gyülibe is. Kíváncsi vagyok nagyon...

Az imakéréseim:
-Minden zökkenőmentesen menjen, gondolok itt arra, hogy ne veszítsük el a csomagjainkat, a gyerekek is viszonylag jól viselkedjenek és élvezzék az utazást.
-Ne történjen semmi baj. (Ha mondjuk máj.13-áig nem jelentkezek elkezdhettek aggódni :)
-Legyen kint jó társaság, találjam fel magam.
-Legyen jó idő! :)
-Ne legyen senki beteg.
+ ami még jön :)))

Máj. 24-én fogunk hazaérkezni és másnap már mehetek is Klaudia elé, ugyanis ő fogja átvenni a helyemet ennél a családnál. Nagyon örülök, hogy az utolsó napokat együtt töltjük!

Tehát ez az utolsó 7végém itt - egyedül! YESS! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése