2012. április 25., szerda

Ami eddig kimaradt

Ápr. 14-én ismét ellátogattam Manchesterbe és mit ad Isten... Újra találkoztam a pakisztáni egyetemistával a buszmegállóban, egyébként aranyos, de nem adtam meg neki a telószámomat. :)
Manchesterben Istvánnal először a Manchester Museumot néztük meg, ahol volt éremkiállítás, meg brit élővilágos...stb. Elég jó volt. Aztán elmentünk kajálni. Ő főzött vmi indiai ebédet, látszik, hogy még csak most tanul főzni, de amúgy nem volt rossz. Aztán pedig elmentünk kérésemre az IKEÁ-ba, ahol körülnéztünk, majd a végén ettünk egy fagyit és én a hot-dogot sem hagytam ki. :)

Aztán 1 kis figyelmetlenség miatt nem értem el 1 buszt és taxival kellett mennem a nagyállomásig. Majdnem lekéstem a Nationa Express-t, már a taxis is elég ideges volt, de hála Istennek éppen elértem.

-------------------------------------------

JJ a múlt7en kezdte a katolikus suliját. Kicsit rossz volt, mert esténként fáradt, nyűgös volt. Sokat sírt, hisztizett, ráadásul kicsit meg is fáztak mindketten, ez csak tetőzte a dolgot, szóval nem volt olyan egyszerű, de vége...

Tegnap meg tök poén volt! Előhalásztam a Katustól kapott szotyit és a focimeccs alatt el kezdtem csócsálni. Kérdeztem Nyát, h megkóstolja-e. Mondtam neki, h mi ez, azt mondta, h köszöni nem, ez túl egészséges. Aztán csak mondta, h adjak neki. Odatartottam a csomagot és rosszul lett + hozzátette, hogy nem kér dinoszaurusz kaját. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése