2012. április 21., szombat

Húsvét Londonban IV.


Nagyon gyorsan elérkezett az utolsó nap, igazán fel sem fogtam, hogy mennem kell haza Cheddletonba. Sajnos az idő annyira nem volt kedvező a városnézéshez, ugyanis kicsit esett az eső, de az a jó Angliában, hogy ritka a heves esőzés, ill. az sem tart sokáig. Általában, ha esik, akkor szépen nyugodtan.  =)
A buszmegállóban gyorsan lefotózkodtam vmi pálma-féleséggel, tele van velük a város. Olyan, néha mintha vmi mediterrán helyen lenne az ember, nos nem is igazán értem, hogy ezek a növények h maradhatnak meg ilyen éghajlaton, de biztos meggénkezelték őket. =D


Az első állomásunk a Szent Pál Katedrális volt, amit már vmelyik nap láttam kivilágítva is, de most megszemléltük egy kicsit belülről is és szemből is. Ott találkoztunk lovas rendőrökkel vagy mikkel. Vagányak voltak. =) 


Aztán szépen elbuszoztunk az Oxford Street-re és végigjártuk az összes bazárost, bementünk egy Disney boltba is, előtte kipróbáltam 1 Pret a manger kávét, amitől úgy felpörögtem, hogy húúú! Majd mentünk a Picadilly Circus-t is megtekinteni. Mondanom kell, hogy mindenhol elég szép kis tömeg volt, de annyira nem zavart, viszont már vártuk Bettivel, hogy beüljünk vmi nyugisabb helyre kajálni. Átmentünk a kínai negyeden, aztán a Hillsong gyülit is „megcsodálhattam” kivülről, egyébként itt kezdte a pályafutását Freddy Mercury. =) Katt 1 fotó! Majd elmentünk egy kínai kajáldába, ahol szép csajos módon fél órát gondolkoztunk, hogy mit is együnk. Az enyém nem volt olyan rossz, de a Bettié… Szegénykémet sajnáltam, mert elég mosogatószer íze volt az estebédjének…  Aztán szépen lassan mentünk a nagyállomásra, fél7kor indult a buszom vissza Hanley-ba. Egyébként aznap is nagyon sokat beszélgettünk és nevettünk Bettivel, szépen kiértékeltük egymást ill. a 7végét is. Nagyszerűen éreztem magam, és nagyon hálás voltam, hogy ez megvalósulhatott! A hazaút nagyon gyorsan eltelt, nem álltunk meg sehol, egy fél órával hamarabb érkezett Hanley-ba a buszom, szóval a 10 órás busszal haza tudtam jönni Cheddletonba és nem kellett több, mint 1 órát fagyoskodnom a busz+ben. Komolyan mondom, olyan hihetetlen volt ennyi áldásban részesülni. Többek között azért is volt jó ez a 4 nap, mert így nemcsak Mo-tól voltam elszakadva, hanem a családtól, a megszokott angliai környezettől is és így jobban át tudtam értékelni az eddig történteket. Erről majd később.  =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése