2012. április 21., szombat

A fociról :)


7köznap általában csak focizni mozdulok ki, amit még mindig rendületlenül élvezek. Jelenleg már nem a műfüvön edzünk, hanem a normál pályán. Itt ugye nem meglepő, ha esik az eső, szóval, ha egész nap esett, nem kérdés, h lesz-e edzés vagy sem, aztán eddig még mindig úgy alakult, hogy a tréning időtartamáig  éppen nem esett , bár múltkor olyan sár volt, h jómagam úgy néztem ki, mint 1 kismalac. =) Ápr. 15-én volt meccsünk, nem messze innen és ismét 3 fős emberhátrányban álltunk fel. Már meg sem lepődtem, bár az elején meg kell hagyni elég bosszantó volt, hogy 2 ember  helyett kell futni + harcolni, plusz a lány, aki csatárt játszott nem 1 klasszis, kicsit lassúka és nem igazán érte el soha a labdát… Az első félidőben egyébként nem voltam vmi jól, lehet jobban be kellett volna melegíteni. Aztán a második félidőben kapuscsere történt nálunk és már nem kaptunk annyi gólt, illetve nekem is sikerült rúgnom egyet! =) És nem a saját kapunkban. :D :D
A végén oda is jött a bíró és beszélgettünk kicsit, mondta, h jó volt, főleg a második félidő. =)
Oh, azt elfelejtettem írni, hogy az elején készült pár csoportkép és amikor melegítettünk, akkor az edző nekem akarta ideadni a kapitányi karszalagot. Itt az a szokás, hogy minden meccsen más viseli. Amúgy nem fogadtam el, mert engem különösebben az a tárgy nem érdekel, de maga a tudat, hogy nekem akarta ideadni, nagyon boldoggá tett. =)
Jövő7en nem tudok menni meccsre, mert szerdán lesz és Nyának éppen vmi munkahelyi vacsira kell mennie, és edzés sem lesz. Mondtam Nyának, h zumbáznunk kell!  =) Szóvel ez azt jelent, h max. 2 edzésen ha részt tudok venni még… Nagyon maximum. Máj. 3-án lesz közös csapat fotózás, augusztusban meg vmi baráti mérkőzést játszanak. Kérdezte az edző, h nem jövök vissza aug-ban!? =D Csak nevettem… =) Kedvelem őket!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése