2012. április 30., hétfő

bye-bye April!


Nos, ha nem jön közbe semmi, akkor ma utaztam is volna haza… Hihetetlenül gyorsan elröppent az itt eltöltött eddigi idő. Igazából az utóbbi 2 hétben jutottam el arra a pontra, amikor minden megszokássá vált, megvolt a napi rutinom és kezdtem kicsit beleőrülni az egyhangúságba és monotonitásba. Valószínűleg, ha nem lenne ilyen rossz az idő (2 hete szinte folyamatosan esik) akkor el tudnék menni túrázni, mert nagyon sok szép kirándulóhely van errefelé, de így be vagyok ide zárva, még sajnos 7végén is. Unatkozni nem mondom, hogy unatkozom, mert mindig van ötletem mit kellene csinálni (olvasni , blogot írni, angolt tanulni…stb) és ilyenkor ezekre könnyebben tudom rászánni magam, szóval van haszna is, ha úgy nézem…
Egyébként a 7en voltam Leek-ben, akkor éppen nem esett, csak miután hazajöttem, kicsit feltöltött, h kimozdultam, meg visszafelé nem kellett fizetnem a buszért. =) Szombaton meg feltérképeztem kicsit jobban Hanley-t, voltam a tourinformban, aztán a The Potteries Museum & Art Gallery-ben, ami hihetetlenül tetszett!



Oh, meg amikor mentem a buszmegállóba, leszólított 1 idősebb férfi, taxi számot szeretett volna kapni. Beszélgettünk kicsit, mondtam neki, hogy magyar vagyok szóval nem tudok neki segíteni. Elkezdi: Fantasztikus az angolod! Mondjuk ezután a kijelentés után csak makogtam, azért örültem ennek a megállapításnak. Kérdezte, h mióta vagyok itt, mondtam, h febr. Ugye előtte is tanultál már? Mondom ja. Azt mondja, gondoltam… =)
Egyébként valóban fejlődtem, de nem olyan mértékben, mint amilyenre én számítottam. Nem is olyan egyszerű külföldön sem nyelvet tanulni, persze ez attól is függ, hogy az ember mennyi időt tölt el külföldiek társaságában, mennyire tanulja pluszban a nyelvet…stb…stb. Nos nekem napközben nincs sok lehetőségem angolokkal beszélgetni, a tévé azonban szokott menni, ill. megnéztem pár filmet + felfedeztem (jókor…) h mikor m1 az egyik kedvenc sorozatom az egyik csatornán és felvettem, majd azt is nézhetem. =) A szókincsem bővült, viszont a nyelvtanom… hát… no comment. Nah, mind1 is. Ez van, még van 1 hónapom, az lehet intenzívebb lesz. =)
A múzeum után felkutattam egy ker. könyvesboltot is. Nos, hát… A Kincs Könyvesbolt 1000x gyönyörűbb és igényesebb. Itt tök kosz volt minden, a könyvek össze-vissza. Nem sok rendszert találtam az egészben, utána kívántam is egy alapos kézmosást nagyon. Érdekes… szerintem ez azért szégyen, de ő dolguk. Aztán meg a bevásárló központban nézelődtem, szépen eltelt a nap. Ma meg menni akartam az anglikán gyülibe, de olyan ítéletidő van kint… Az egy dolog, h esik az eső, de olyan viharos szél fúj… és itt ez a fő gond Angliában! A hideg és gyakran erős szelek… Grrrrrrrrrr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése