2012. április 3., kedd

a múlt7

A 7 első felében nagyon szép idők voltak, majdnem napszúrást is kaptam. :P Tehát sokszor kint ültem a ház előtti kis padon ill. amikor a gyerekek hazajöttek, kint lógtunk a többi lurkóval és labdáztak, rollereztek, én meg rohangáltam utánuk, amikor kellett. :)
7főn a szembe szomszéd csinált egy barbecue party-t, de nem volt kedvem átmenni. Kedden jött a manchesteri ismerősöm, akinek megmutattam a környéket, Leekben is voltunk, ott fagyiztunk.
A csütörtöki edzés nagyon komolytalan volt, pontosabban a játék része. Mondjuk végig a kapuban álltam, nem volt más választásom, de amúgy nem is bántam, mert nem igazán volt jó a közérzetem, nem tudom miért...
Pénteken Nya főzött vmi kameruni kaját. Mindig fogta a fejét, amikor pl. elmondtam  neki, hogy ezt meg ezt mivel ettem + amikor megkóstoltam őket nyersen. :)
Amit pénteken főzött, nah abba volt minden... szárított hal, disznó hús, pálma olaj, meg vmi zöldség, ami úgy néz ki, mint a fű, és amúgy úgy is hívják, de nem az. Nem volt rossz. Finomabb, mint az okra....

Vasárnap meg ismét foci meccs. Egyébként már jól indult az eleje is, mivel nem voltunk elegen, azért felálltunk, ők 10-en, mi 8-an. Aztán kb. 10-15 perc után az 1ik lány kiállt tőlünk, mert légszomja volt (vagy vmi hasonló) tehát maradtunk 7-en. :D Amúgy ekkor volt 1 szép helyzetem, amit szépen kihagytam, kapufát találtam. :( + még ami nagyon nagy! az utolsó pillanatokban ismét volt 1 szép támadásunk, és a kapus kb. lekaratézott, tehát a földre kerültem. :) Amúgy nem lett semmi bajom, viszont kaptunk egy 11-est, nem én végeztem, és azt sikerült értékesíteni. :) Amúgy nem tudom mennyire kaptunk ki, de nem volt csüggedés. Sztem ahhoz képest nagyon jól játszottunk, h nem gyenge emberhátrányunk volt... 
Aztán ismét elmentünk a pubba, hú, nagyon fini kaja volt, csak kevés. :P Pitében vmi ízletes szószban, omlós husika és természetesen sült krumpli. 

A 7en pedig Londonba  készülés van. Pénteken m1ek, 7főn jövök. Jó lesz! :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése