2012. március 29., csütörtök

2012. márc. 24. szombat (vasárnap)

 
Szóval pénteken JJ ágyában aludtam a kicsivel 1 szobában. Jajj, de rossz volt az az éjszaka. Fél3-kor felébredtem a varrógép hangjára, aztán 4-kor felkelt Nathan, majd korán berontottak a gyerekek „felébreszteni”. Úgy volt, hogy olyan 11:30-12:00 óra körül indulunk, Coventrybe, de sajnos ez nem jött össze, mert az a nőci még mindig varrt... valakinek még meg kellett csinálnia a ruháját, ill. szerintem a saját sálját is elkészítette még akkor. Amúgy ügyes, de hogy milyen hanyag… Sztem kb. 1 óra körül indultunk el otthonról.  Útközben majdnem bealudtam. Aztán megérkeztünk a baptista gyülibe, amely egy hatalmas épület. 

Bementünk az istentiszteleti terembe. Nos, a prédikátor a kántor  és 2 tanár kivételével egyedül voltam fehér a teremben. 


Az igehirdetés témája kb. az volt, hogy a szeretet motiváljunk bennünket. Tetszett, jól illusztrálta az elmondottakat. A volt diákok szép rendben vonultak ki, énekeltek, közben táncoltak, majd következtek a nagy ölelések és közös fotók. :)


  Bemutatkozott nekem Mr. Hand, aki Kamerunban, abban az iskolában tanított. Nagyon kedves volt, mondta, hogy már járt Budapesten, mivel a fia ott dolgozott egy ideig. Aztán kimentünk a kávé helyiségbe, ott ettem finom sütit, képeket készítettem Nyának és a nőcinek, majd mikor visszatértem az asztalomhoz leült mellém 2 fehér nő, szerintem franciák lehettek, de nem biztos. Aztán Mr. Hand prezentációja következett, ami igen érdekfeszítő és vicces volt. Hozott pár naplót is, meg lehetett nézni ki hanyast kapott fizikából. Aztán pedig következett a vacsora és a party, ami a baptista gyülekezet kis termében került megrendezésre. 

Itt kb. csak 3-an voltunk fehérek, Mr. Hand a felesége, aki szintén üdvözölt és olyan nagy szeretet áradt belőle, hogy huh… Jó volt a vacsi, főleg a rizs és a halfej. :D Most a babnak volt olyan marha íze… :D Közben beszéltek 1 páran a suliról, meg énekeltek is, aztán pedig következett Dj. Kamerun (nem tudom hogy hívják amúgy) és keverte a jó kis afrikai és latin ritmusokat. Azért élmény volt 240 afrikaival lenni és vagy 40 afrikai nővel táncolni. =) Egyébként nem táncoltam sokat, mert Nya rohangált ide-oda (busy-body) és nem volt kivel. Jaj, meg egyszer odaült 1 fickó a másik asztaltól és kérdezte, hogy miért vagyok ilyen csendben… Gondoltam magamban, most mit őrjöngjek… =) Beszélgettünk, mondta, hogy jöjjek majd májusban is, mert akkor szervez 1 partyt, meg vagyok hívva, meg mondta, hogy ne menjek vissza Mo-ra…stb. Meg el akarta kérni a számomat, amit természetesen nem kapott meg. Aztán gyorsan odamenekültem Nya egyik ismerőséhez, akivel már a családi partyn is találkoztam, aztán vele táncoltam, de ő is megadta a számát. :D Mondjuk ő rendes volt. Aztán mikor megláttam Nya-t „rohantam” hozzá, nem akartam egyedül ülni és kitenni magam újabb „veszélynek”. A végén meg még Nya barátnőjével próbáltunk salsázni egyet, később az Anyuka is csatlakozott. Azt hiszem kb. 1-re értünk haza, fáradt voltam. Vasárnap ismét gyönyörű napunk volt, délelőtt interneteztem, aztán Amstrong csinált kaját, volt előétel is! Arab kenyéren füstölt lazac olívaolajjal leöntve. Yummi! Azt nem is írtam, h múltkor Nya vesét csinált! HAHA! Amúgy finom volt, paradicsomos szószban készítette el. Vasárnap délután még elmentem sétálni, meg takarítottam az asszonyság után. Amúgy Amstrong kedves volt, jött, hogy ő felporszívózik, de a kicsit hozta fel, ami nem működik. Mondtam neki, h nyugi, majd megcsinálom. Nekem elég volt a tudat, hogy segíteni akart.  Tehát ismét kalandos és fárasztó 7végém volt, de nem baj. Ezt szeretem. =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése