2012. március 16., péntek

7vég[r]e

Rég nem jelentkeztem, most próbálom összefoglalni a 7 eseményeit. Igazából nem mozdultam ki a házból, csak tegnap este, amikor focizni voltam. Nagyon kedvem sem volt elmenni, az idő sem kedvezett ill. mindig volt vmi elfoglaltságom. A gyerekekkel akkor vagyok a legjobban el, amikor nincs itthon Nya. Kedden zumbára ment, szerdán is később jött haza, nekem kellett a gyerekekért menni a bölcsibe (nah, akkor csak kimozdultam a 7közepén... :) és olyan szépen viselkedtek és szót is fogadtak. Nath este mindig ordít, nem szeret egyedül elaludni. Szerda este megcsináltuk a Big Fat Bunny-t (a Gruffalolo's child c. mesében szerepelt a Big Bad Mouse, szóval sztem az alapján az elnevezés) JJ-vel. :)
A tegnapi edzésről. Nagyon szeretem a tréningeket, mert műfüvön játszunk kispályán és ez jelenleg jobban fekszik, mint a keresztpálya és a feladatok is tetszenek, csak szerintem ezek nem igazán célravezetőek nagyobb pályára, sokkal inkább a futsalra, de nekem ez így nagyon jó! Mondjuk a lényeg, h focizzak. :) Az edzőn mindig jókat mulatok, tegnap úgy kiröhögtük, mert elég érdekesen ér bele a labdába. Ő volt a kapusunk, és szerintem nem is tud focizni. :D Nekem úgy tűnik, nem igazán érzi a labdát. Vicces. :) Meg amúgy nem mond soha senki semmit. H mi lesz vasárnap, nem nagyon vannak megbeszélve a dolgok, kicsit káoszosnak érzékelem... Meg a lányok nem igazán szeretnek (tudnak???) helyezkedni. A többség áll 1 helyben és várja a sült labdát a jobb lábához, amivel utána nem nagyon tud mit kezdeni. Tudom, kritikus vagyok.  Egyébként mindig olyan jól esik a szabadban mozgás! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése