2012. március 7., szerda

A 7ről...

Igazából semmi különleges nem történt a 7en. A reggelek a mai nap kivételével elég jól teltek, az estékkel továbbra sincs baj.
Tegnap voltam Leekben, most Nya pénzét költöttem főleg, ugyanis kézműves dolgokat vásároltam Jayden részére. Vettem neki pl. gyerekollót. Még meg kell tanítani használni, mert még meg sem tudja fogni rendesen. :)
Noh, majd mindent szépen lépésről-lépésre. Elmentem egyébként a pünkösdi gyülekezet keddi "kávé alkalmára" is, de csak vásároltam 1-2 apróságot, szóval várakozáson aluli volt a látogatásom, de mégis feltöltődtem egy kicsit a sok szép angol kártya által, ráadásul jó vásárt csináltam, mert az idős papa nem látta rajta az árakat és csak a matricákat kellett kifizetnem. :) :)
Délután én mentem a gyerekekért, a kicsi speckó bicajával,majd töltök fel képet.

Amúgy Nathan... csúcs 1 kiscsávó, zabálnivaló. Az a kedvencem, amikor este imádkozik!
Kb. így: Isten! Mami, Papi, Mami, JJ, Aron... (+ 1-2 név) AMEN! Lefordítva gyerek nyelvről: Drága Uram! Áldd meg Mamit, Papit, Mamit :D, JJ-t, Áront...stb. Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése