2012. március 23., péntek

további márciusi élmények

A 7 kicsit rendhagyó volt, ugyanis hétfőn és kedden Nya nem ment dolgozni, így hétfőn elmentünk Hanley-ba ruhát nézni neki, mivel áprilisban mennek egy esküvőre. Gyönyörködtünk a szebbnél szebb ruhákban, tudott is venni ezt-azt. :) Jó volt vele lógni, aztán mire hazaértünk, hamarosan mehetett is a gyerekekért.
Kedden Leek-ben néztünk körül, JJ ismét m1 1 szülinapi partyra, tehát vásárolni kellett vmi ajándékot + bejártuk az összes charity shop-ot, de Nya csak végigrohant mind1iken, én tudtam volna még nézelődni. :P
Aznap JJ nem ment bölcsibe, mert elmentek a Big Boy School-ba, persze nem ez a neve, csak itthon hívjuk így. :) Majd április közepétől fog oda járni, egy tájékoztató elbeszélgetés volt, aztán a szomszéd kisfiúval és az apukájával elmentek a Tescoba és a Mekibe. 3 óra körül pedig mentünk Stoke-on-Trent-be a Trentham Garden Centre-be, ugyanis The Netherlands National Circus ott vert sátrat, és Nya aznapra vett jegyet az előadásukra. Egy gyenge és bakis bemutatkozás után le voltunk nyűgözve a jobbnál jobb produkciók láttán. A végén fájt a szám a nevetéstől, de volt olyan is, amikor nem mertem odanézni, mert elég veszélyesnek találtam 1-1 mutatványt. A gyerekek is élvezték, úgy elfáradtunk, hogy mindenki bedőlt az ágyba, mikor hazaértünk. Egyébként úgy szeretem Nya-t. Olyan kis cuki, mindig mosolygok magamban a dolgain. Nos, én nagyon kis óvatos vagyok, meg lassú, nah, ő totál az ellentétem. Hazajön, levágja a táskákat, végigviharzik a konyhán, ami eszébe jut, gyorsan kabátban megcsinálja, mindent lever, itthon is, a boltokban is, de bírom. :D Meg 7főn este olyan baromságot nézett, kész voltam... Emberek jelentkeznek mindenféle betegséggel vagy esztétikai problémákkal és bemutatják hogyan gyógyítják meg őket. Ilyen plasztikai dolgokra kell gondolni főleg, de olyan undorítóságokat tudnak mutatni, hogy nem szoktam odanézni, mondtam, h nem akarok rosszat álmodni... :D Meg mondtam neki, h mi lenne, ha megennénk a jégkrémet. Nya + elkezdi, már vacsoránál is a jégkrémre gondoltam. :D :D Áh, szóval csúcsak vagyunk!
Szerdától pedig próbáltam behozni a lemaradást, kicsit felgyűltek a dolgok. Tegnap voltam edzésen, elég karcsú volt a létszám, de élveztem . Tanya (ejtsd Tánjá, nem tanya! :D ) ismét felvett engem a főúton, most csak ketten mentünk, mivel Kay-nek eltört valahol a lábfeje vagy hol is pontosan... nem értettem, de 6 hétig no foci... Hát szegényke... De örültem, hogy csak ketten utaztunk, mert így lega beszélgettem Tanyával. :D Kb. 1 hónap után az edző is szóba állt velem! Olyan kis... melankólikus szegény. :) Amúgy a játék során ő volt a kapusunk... hát... vicces volt... és kérdeztem tőle, hogy hol focizott. Mondta, h sehol, csak elvégezte a edzőit. Mondjuk ezt magamtól is kitaláltam, csak nem akartam udvariatlan lenni. :) Igazából még passzolni sem tud. :D
A másik, amin mindig szakadok az Imagination Movers egere... Aki mit néz a TV-ben? Miaimi Mice-t ÁÁÁÁ! Hatalmas!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése