2012. március 1., csütörtök

2012. márc. 1.

3 hete érkeztem. Furcsán telik az idő. Néha olyan, mintha már régóta itt lennék, máskor meg azt érzem, hogy még nagyon az elején vagyok a dolgoknak. Igazából nagyon szeretnék ismerősöket, barátokat itt, vagy egy másik munkát, hogy jobban le legyek foglalva. Remélem mihamarabb teljesülnek ezek is...
Nos, a reggelek úgyszólván katasztrófák, de nem különösebben érdekel. Teszem, amit tennem kell, amíg Anyuka meg van velem elégedve, addig nincs probléma. :)
Tegnap voltam futni, nagyon szép napsütéses idő volt, de lehet, hogy jól belecsaptam a lecsóba, ugyanis ma volt 1 kis izomlázam. Kicsit sok lett volna? o.O Meg ugye itt vannak szint különbségek, nem olyan, mint a jó öreg Alföld. :)
Ma pedig fociiiiiii edzééés!! A múltheti sokkal jobb volt számomra, csak úgy megjegyzem. Most voltunk többen, de ez azt is magával hordozta, hogy voltak ügyetlenebbek is, akik inkább elugrottak a labdától, minthogy beleérjenek. :) Meg mindenki össze-vissza helyezkedett a pályán... Na jó, azért nem volt annyira borzasztó, de azért néha pislogtam kicsit... Amúgy nagypályáznak... Vasárnap m1ünk is játszani ki tudja hová. :D 1 órára van a hely, azt tudom. Az egész napom erre megy el, de úgy tervezem, hogy este ellátogatok a pünkikhez, majd meglátjuk hogy alakul... Mindenesetre most jobban belekóstoltam a fiatalok angol köznyelvébe. Használják szépen a csúnya szavakat, meg elharapnak mindent. Nem mondják végig a mondatot, csak úgy odadobják az elejét. Mamma mia! Meg kell szoknia ezt is a fülemnek. Amúgy az egyik apukának bemutatkoztam, mert kérdezte, hogy honnan jöttem és megdicsérte az angolomat, utána a humoromat is. :D Végre van aki értékeli. Anyuka nem nagyon vágja a poénos beszólásaimat, de már kezd ráérezni... :)
A 7en ez a mese volt a menő: Despicable Me! Nagyon szuper, sokat lehet rajta mulatni. :))
Kis ízelítő:
http://www.youtube.com/watch?v=5l_x2zm_pIw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése