2012. március 19., hétfő

Ppprrréééntek

Péntek reggel elmentünk Nyaval Hanley-ba, ő levágatta a haját én pedig megvettem holnapra a jegyemet Manchesterbe. A fodrász üzlet, ahová először mentünk, be volt zárva, persze semmi nyitvatartási idő vagy egyéb információ nem volt kiírva, így továbbálltunk. Egyébként ez is vmi gettó negyedben volt, hát igen… itt azért olcsóbbak a szolgáltatások. Nem hasonlítható össze egy belvárosi Tony&Guy szalonnal. Amúgy mondta Nya, h ezen a részen nagyon sok a prosti. Nos, még nappal sem volt vmi szimpi a környék, akkor milyen lehet éjszaka? Végül egy jamaicai fodrászhoz jutottunk. Először amikor beléptünk az üzletbe, azt hittem le se merek ülni. A pasi a kukára tette az újságot, úgy olvasta + először nagyon káoszosnak tűnt az egész, aztán megbarátkoztam a hellyel. A fodrász kész kabaré volt. Vhogy szóbakerült a hit és a vallás és Nya mondta, h a Lélek vezetett minket ide. A jamaicai fickó kérdezte, h én is churchlady vagyok? :D Amúgy nem végzett  vmi jó munkát, szerintem női frizurát nem is tud csinálni, meg ahogy beszéltük, egy régi vonulatot képvisel, nem ismeri a mai trendeket. Egyébként elég nehéz lehet szerintem egy olyan hajat vágni, mint ami Nyanak van, de ugye nekik ez a természetes. Jókat röhögtünk a hapsi hülyeségein, de gyorsan el is iszkoltunk,mert a végén kicsit kezdett sok lenni… Aztán megvettem a jegyemet, majd jöttünk haza és főző műsorokat és receptes könyveket néztem, olyan nagy látást kaptam az ebédre vonatkozólag, hogy kivettem a hűtőből egy fagyasztott pizzát és megmelegítettem. Wuhúúú! Nya meg készülődött az olaszországi útra ill. elment a gyerekekért a bölcsibe. Hazatért Amstrong is (először a héten) és mentek a reptérre. Én meg nem tudtam betenni azzal a Next katalógussal, de inkább könyvnek mondanám, amit hoztak… Majdnem sírtam, olyan szép holmik vannak benne. =)
Elkezdtem netezni, jópár emberrel sikerült beszélgetnem, majd hívott Nya, h találjam ki mi történt! Azt hittem azt mondja el, hogy megint kihívták a sorból részletes ellenőrzésre a reptéren, de nem ez volt. A férje otthon hagyta az útlevelét. Pont aznap mesélte, hogy Amstrong 1ik tesója úgy járt, hogy otthon hagyta az útlevelét, és így nem utazott Kamerunba. Nos, egy pillanatig úgy volt, hogy 3-an elutaznak, Amstrong pedig másnap az első géppel repül és csatlakozik hozzájuk, de addig szenvedtek, hogy végül mindenki itthon maradt és új járatra foglaltattak jegyet. Szerintem olyan 200e Ft-ot buktak. Mesélte Nya, h JJ mikor meglátott egy nőt (szerintem) csadorban odament hozzá és így köszönt neki: Hi Jesus! Haha! Néha csúcsak ezek a gyerekek.
Szóval aznap este hazajöttek, hoztak fish&chips-et, ez volt az első igazi angol hal&sültkrumpli, amit itt ettem. Másnap hajnalban keltek, hogy a 7 órás repülővel végre Olaszországba landoljanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése