2012. március 25., vasárnap

2012. márc. 23. péntek

Az idő ismét kifogástalan volt. Ebédre főztem borsólevest, mivel már úgy ki voltam éhezve egy jó kis levesre, és ehhez voltak is alapanyagok. Nagyon finom lett! :) Amúgy itt van a csütörtöki garnélarákos tésztám. Nyamm!

Aztán elmentem sétálni, mert még mindig vannak felfedezetlen területek és találtam egy XII. századi anglikán templomot! Ma el is akartam menni istentiszteletre, de az óraátállítás miatt és a szombati fáradságos nap után nem érkeztem el... Nagyon tetszett, bár elég érdekes, hogy a templomkert egyben egy sírkert is.
Ez a kedvenc képem:
 
A gyerekekért én menetem a bölcsibe, ugyanis Nya Hanleyba utazott azért, hogy felvegye a buszállomáson azt az ismerősét, aki megvarrta a ruháját a holnapi eseményre. Mondta, h ha nem lesz boldog, akkor az ruha miatt lesz… A gyerekekkel jól elvoltunk, JJ átment a szomszédhoz, little Boo Boo-val pedig jól elvoltunk. Hazaért Nya és a nő, aki olyan 60 év körüli, szép gömböly áldásokkal bíró asszonyság, igen nagy csomaggal érkezett, néztem is, hogy 2 éjszakára mit pakolt ennyi mindent. Vacsora után pedig odahívott Nya, hogy a nőnek még varrnia kell, szüksége van nagy helyre ehhez, így nekem kellene JJ ágyában aludni ő meg ment az enyémbe (szóval a varrógépét hozta el...). Először nem is gondoltam végig mit is fog ez jelenteni gyakorlatban, persze mondtam, hogy nem probléma. Nya kicsit el volt keseredve, meg elég kétségbeesett fejeket vágott, h még nincs kész a ruhája, nah és később kiderült, hogy még ki sincs szabva! Aztán az egész estét végigröhögtük ezzel kapcsolatban.  Sírtam a nevetéstől annyit összekombináltunk! :D Aztán meg mondta Nya, hogy holnap meg valóban sírni fogunk… :)

1 megjegyzés:

  1. uh Adika, hát bocsi, de az a garnélás kaja az egyszerűen....folyik a nyálam!!! :D ugy megenném, annyira guszta, az egyik kedvencem!! nyamnyam

    VálaszTörlés