2012. március 12., hétfő

múlt 7vége

Nos, igen. 1 hónapja vagyok itt. Hihetetlenül repül az idő és már mindjárt márc. közepe van... Ez a 7 is gyorsan el fog telni, ugyanis a család péntek-szombat-vasárnap egy rövid kiruccanást tesz Olaszországba. Kiderült, h Amstrong és JJ olasz, míg Nya és Nath angol állampolgárok. Hát cool. :)
Pénteken voltam Hanley-ban, mivel JJ szombaton hivatalos volt 1 szülinapi partyra és nekem kellett megvenni a kislány ajándékát. Egy Pepper Pig könyvet vettem, remélem örült a kiscsaj, mert nagyon szereti ezt a mesefigurát. A meghívó is P.Pig-es volt + utána kiderült, h a tortája is és minden party kellék. :) Ha már ott voltam, nem hagyhattam ki pár boltot... Amiből egyenesen következett egy nagy csomag hazafelé. :S :)
Szombaton be kellett segíteni Nya-nak, délelőtt a kicsivel voltam otthon, uis Amstrongnak vmit el kellett intéznie, JJ és Nya az uszodába mentek. Péntek éjszaka amúgy keveset aludtak, mert JJ Boy-nak kijött vmi allergiája, így szombat du-án mindenki beájult. Csináltam ebédet, olyan lecsó féleséget, azzal a különbséggel, hogy nem kolbász volt benne, hanem garnélarák. Mindenkinek ízlett, szóval nagy boldogsággal töltött el, amikor jóízűen ettek belőle. Délután csevegtem egy kicsit az otthoniakkal, ami szintén feltöltött, majd filmet néztem. Vasárnap mentünk Nyaval a pünki gyülibe, a többiek nem mentek sehová, mivel JJ még mindig nem volt jól teljesen. Nem maradtunk az istentisztelet végéig, mivel mentem focizni és még be kellett vásárolnunk előtte Leek-ben. 13h körül vettek fel a focisok és mentünk Stoke-ba, a Britannia Stadium mellett játszottunk egy szintén nagyon szép és igényes pályán, az ellenfelünk a tabella első helyén áll. Amúgy ez a pálya nagyobb volt... Elég érdekes, amúgy, de egyébként jobb volt, mert így legalább volt mindenkinek megfelelő területe, már ha jól helyezkedett és ez... hát... ö... nem mindenkinek jött össze. Egyébként ettől a csapattól legutóbb 16:0-ra kaptak ki. :D :D Most bal középpályásként játszottam és az első félidőben annyit rohangáltam, hogy eléggé elfáradtam, de jól éreztem magam a posztomon. Kiharcoltam 1 szögletet, ami az egyetlen 1 volt a mi csapatunknak a 90 perc alatt :D + okoztam 2 szabadrúgást :P Elég harciasak voltak az ellenfél lányai, hát, így hát engem sem kellett félteni... Van mit fejlődnie a leek-i csapatnak, magamat is beleszámítva természetesen. A labdát nem tudják kirúgni, csak a félpálya felééig, ha jön a labda általában csak belerúgnak egy jó nagyot, már ha ez sikerül... Amúgy az első félidő teljesen jó volt, bár a védekezésünk is néha.. jujj... Oldalbedobás. Mindig oda sorakoznak fel, ahol a labda van, arra az oldalra. Felállnak egymás mellé vagy 4-en, tök mindegy, hogy ott csak 1 v. 2 támadó van és középen meg szabadon vagy 2 ember... Persze az ellenfél bedobja középre, ált. senki nem éri utol és meg is van a helyzet... Egyébként jó volt a hangulat, 4:0-ra kaptunk ki. :)
Mi volt a vacsora? Garnélarák... Lassan mérgezést kapok tőle...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése