2012. március 19., hétfő

Március 18. – Anyák napja Angliában


Különös, de itt ekkor ünneplik az Édesanyákat.
Délelőtt próbáltam pihenni, kihasználni a csendet és nyugalmat, majd 13h-kor a leeki pályán voltam, ugyanis ismét foci meccsünk volt, ezúttal Springvale (?) csapata ellen játszottunk. Az időjárás komolyan mondom, katasztrófa volt. Először sütött a nap, majd elkezdett esni, aztán ismét kisütött, majd jégeső esett, utána olyan hideg szél fújt, hogy majdnem szétfagytunk, aztán megint kisütött a nap.
Az első félidőben nagyon jól játszottunk. Elég rendezettek voltunk, mindenki koncentrált, megpróbált a legtöbbet beletenni. ÉsésésÉSésÉS véééégreeee megtört az átok és rúgtam 1 góóóóóóóóóóóóóóóólt! A meccs első gólját én szereztem, nagyon nagy volt az öröm, főleg azért is, mert ismét egy jó csapattal álltunk szemben. Az első félidőben azt hiszem 2:1 volt az állás a javunkra, vagy 2:2, már nem emlékszem pontosan, azt tudom, hogy volt egy helyzetem, amit viszont nem tudtam értékesíteni. =(
A 2. félidő viszont… A védelmünk káosz volt. Volt olyan, hogy 3-an léptek ki egy labdásra, persze, akit maguk mögött hagytak szépen megkapta a labdát és gólt rúgott… Jah, meg mondta nekem az 1ik csapattársam, aki csak akkor szól hozzám, ha „okoskodik” nekem, h ne ráncigáljam az ellenfelet, ugyanis ismét okoztam 1 szabadrúgást, de hol? Az ellenfél kapuja előtt, tehát kb. egy kapus kirúgással volt egyenlő az a szabadrúgás. Nos legszívesebben én is megmondtam volna neki, hogy ne csak küldd el a labdát, ahogy éppen jön, (ha már sikerül beleérned) hanem próbáld meg irányítani is azt. Meg nem értem miért ő rúgja ki a labdát, mikor nem tudja… Vagy ő azt hiszi, h az úgy jó, meg a többiek is??? Nem jön el csak a félpálya feléig. Na mind1, jól esett leírni. Persze nem szólok senkinek semmit, mert nem is tudnám normálisan elmondani, meg nem akarok okoskodni, bénázok én is eleget. =)
A meccs után elmentünk 1 pubba, azt hiszem ez a csapat törzshelye, itt kaptunk kaját (kolbász, sült krumpli, bab) meg néztük a Stoke-Liverpool meccset. Ott volt az edző legfiatalabb kislánya is, mindig úgy nézett +  mosolygott, nagyon kis cukor volt a nagy füleivel. Egyből be is jelölt facebookon. Hehe, viccesnek találtam.
Összességében nagyon klassz, tartalmas 7vége volt, hála Istennek! <3 <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése