2012. március 5., hétfő

A 7végéről kicsit bővebben...

Péntek este egy családi összejövetelen vettem részt, közel Birminghamhez, ugyanis Amstrong egyik húga visszamegy Kamerunba, mivel talált ott egy jó állást. Amolyan búcsúbuli féleség volt...Egy kicsi házban voltunk nagyon sokan. Mikor megérkeztünk 1ből tömtek kajával, Nya oldalasa és vmi bab ízlett a legjobban. Semmi sütemény nem volt. :(  :D Amúgy az este további részében tévét néztem, boroztam és figyeltem a többieket, főleg a gyerekeket. Kb. 2 órára értünk haza, délelőtt 10-ig aludtam. Délután elmentem Leek-be, nagyon élveztem, akkor készült Colinnal a fotó. :) Már az első héten kiszúrtam ezt a boltot és most megtaláltam, pedig nem is kerestem. Hehe. :))  A Lélek vezetett! :)
Vasárnap pedig Wolverhamptonba mentem a leeki női foci csapattal. Elég izgatott voltam, mivel azt mondták, hogy egész pályán fogunk játszani, teljes létszámmal, azaz 11 fővel... Nos, életemben 2-szer játszottam nagypályán, azt is több, mint 2 éve... Szóval... DE! amikor megérkeztünk, nem láttam nagy pályát... Kiderült, h keresztpálya és... ha jól számoltam 10+1-en fociztunk.... Ezt anno Mo-on 7+1-ben nyomtuk, szóval őszintén szólva végigunatkoztam a meccset. Túl sokan voltunk a pályán. Nem tudtam amúgy, h sírjak-e vagy nevessek néha. :) Az az igazság, h nem ehhez vagyok szokva. Amúgy nem játszottam jól. Szokatlan volt a kinti pálya, jó pár hónapja csak teremben játszottam, előtte is max. műfüvön, itt pedig nem volt mindenhol valami jó minőségű a pálya. Előtte esett is, szóval a szép új cipőm csúnya sáros lett, úgy sajnáltam. Nagyon hideg volt és erősen fújt a szél. Olyannyira, h néha visszafelé ment a labda. :D Középhátvéd voltam és túlságosan védekező játékot játszottunk szerintem. 5-en voltunk hátul 2 támadóra, a többiek is visszajöttek, és persze amikor felkaratézták a labdát, akkor senki nem érte el.  :D Persze mindig mondták, h menjek vissza a helyemre, amikor néha feljebb merészkedtem... Egyébként amikor labdához jutottam, próbáltam megjátszani azt, nem csak belerúgni és reménykedni, hogy jó helyre megy. Egyébként 3:1-re nyertünk. :)
Egyébként nem bántam meg, hogy elmentem. Legalább ebbe is belekóstoltam, megláttam itt hogyan is működik ez. Az egyik lány azt mondta, hogy ápr. végéig minden vasárnap lesz meccs. Szerintem nem fogok mindre elmenni, de majd meglátjuk. A gyüli így kimaradt, amit igazán sajnálok. Azt elfelejtettem írni, hogy a meccs után meglátogattuk az ottani egységet, az edző ivott sört (??? most esik le, h utána vezetett... hát igen, itt nincs zéró tolerancia) és volt kaja is. Vajas kenyér sült krumplival. Furán néztek rám, amikor mondtam, hogy ilyet még nem ettem, én is furán néztem rájuk, amikor jóízűen nyomták befele. :D Amúgy nem rossz, de jó nagy kalóriabomba, szóval nem ajánlom. :P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése