2012. február 28., kedd

7fő-kedd

Tegnap reggel a kicsike sírt 1 kicsikét, egyébként minden gördülékenyen ment! Úgy örültem! Aztán végre ellátogattam Leek-be, egyedül, felfedezni kicsit a várost. Nagyon tetszett! Barátságos, nem olyan zsúfolt, de nem is olyan nagy, tetszenek a boltok, az épületek. Az egyik legrégebbi piacváros, kis hangulatos. Sajnos otthon felejtettem a fényképezőgépem, így képekkel nem szolgálhatok, de majd pótolom, mondjuk amikor naposabb lesz az idő. Voltam a tourinformban is, és többek közt szert tettem egy vagány kis térképre. Az este kiemelkedő esemény az volt, amikor Nya-val 10 körül fehércsokis magnumot ettünk. Hehe. :)
A mai reggel katasztrófa volt. JJ elviselhetetlenül viselkedett, Nya jól meg is dorgálta, aztán mikor hazajött megölelt, meg jól elhülyéskedtünk. Néztünk 2 mesét DVD-n, a második szuper volt, sokat nevettem. Aztán néztünk egy Imagination Movers részt. Most ez a favorit, én is szeretem, mert jók a sztorik és a dalok is, meg lehet együtt táncolni és "zenélni". http://www.youtube.com/watch?v=dsaQrAgPbOs&ob=av2e
Nya elment zumbázni, egyedül voltunk, de jól szórakoztunk, nem volt velük probléma. Ebédre lazacot csináltam + készítettem vmi banános sütit is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése