2012. február 23., csütörtök

2012. febr.23. - Az első edzésen :)

Ma annyira szép volt az idő, hogy kora délután elmentem sétálni. Délelőtt mostam, teregettem, neteztem, majd gondoltam elsétálok arra is, amit múltkor kihagytam. Huh, hát... Gyönyörű táj tárult elém. Találtam 1 ún. 'British Waterway"-t, ahol sokan futnak, bicikliznek, kutyát sétáltatnak. Majd töltök fel képeket.
http://www.waterscape.com/in-your-area/staffordshire

Hazaérve sütöttem palacsintát, mosogattam, pakoltam, aztán már jöttek is haza a többiek. Jayden izgatottabb volt, hogy megyünk fociedzésre, mint én. Amúgy ahogy közeledett az idő, kezdtem berezelni, h mi lesz, h lesz, milyenek a lányok, az edző, benyomások....stbstb. Időben odaértünk, de csomóan késtek. Az edző is. Egyébként összesen 6-an voltunk, tulajdonképpen tetszett az edzés. 3 lány nagyon csacsogós volt, aztán volt 1 fiatalka és egy kis "normális". Bemelegítésnél csináltunk olyan feladatokat, amikkel eddig nem találkoztam. Pl. sarkon jártunk felemelt kézzel, aztán pedig lábujjhegyen. Aztán passzolgattunk, labdát vezettünk. Nem voltak bonyolult feladatok, de azért elég jól elfáradtam. Az edző... egy kuka. Nagyon keveset beszél. Nagyon-nagyon keveset! Az elején próbáltam volna mondani ezt-azt, de csak nézett... Kérdezni semmit sem kérdezett. Mondjuk rendi volt, mert mindenkinek bemutatott. A végén játszottunk. Élveztem, kellemesen elfáradtam. 1etlen egy baj volt. Vizes volt a pálya és a labda is. Nehéz volt lekezelni, de mindenki szenvedett vele... Nya is elkísért a 2 gyerekkel, ő vitt el, nagyon kedves volt. JJ nagyon élvezte az ottlétet, szépen el is fáradt. Elég sokáig bírták a hideget, aztán csak beültek az autóba. A végén, amikor mentem hozzájuk mondta, h a kicsi végig értem sírt. :D Jövő7en vinni kell fotót magamról, meg az irataim fénymásolatát. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése