2012. február 16., csütörtök

2012.febr.16. - csütörtök

Ma nem mentünk sehová, szóval nyugi volt. Reggel JJ szokásához híven cirkuszolt, aztán elvitte Nya őt a bölcsibe, én itthon maradtam Nathannel. Reggelinél kipróbáltam az avokádós pirítóst, amúgy uborkával ettem, de Nya mondta, h kóstoljam meg avokádóval is, ő úgy szereti. Mondtam, h az ubival jobb. :) A nap további részében elvoltunk, vártuk a vízvezeték szerelőt, interneteztem kicsit. Gondolkoztam mit kellene csinálni JJ-nek a bölcsibe, ugyanis a hónap témája az űr (space) és ő az Alien csoportban van és az intézmény be akarja vonni a szülőket is a munkájukba, szóval ebben a témakörben vmit alkotni kellene. Beszéltünk Nya-val, h nem a legjobb téma ez az ufósdi, miért nem mi kaptuk a bolygókat vagy ilyesmi, de kitaláltam, h csinálunk vmi űrhajót. Itthon nincs semmi kellék hozzá. Semmi színes ceruza, karton. Ma kaptak kifestőt és tőlem kérte el a kiemelőt... :D
Amúgy Nya nem nagyon szeret főzni, mondta, hogy nincs 5lete mit kellene főzni. Ahogy észrevettem, vacsira szokott főzni inkább. Az a főkajálás itthon. Kérdeztem, h mit szólna a rakott krumplihoz,mondta, hogy OK, nagyon örül, szóval én készítettem a vacsorát. Valami érdekes állagú, fehér ír kolbászt vett elő, hát nem volt rossz, de nem is a legjobb. Összességében szerintem jól sikerült. :) Még vasárnap Nya vett paprikát, tehát minden volt, kivéve tejföl. Mindig mondom, h nemzetközi konyha. Múltkor beef stroganoff-ot ettünk, ami eredetileg valami orosz kaja.
Egy másik fontos esemény! Ma írtunk a leek-i női futbal csapatnak és most kaptam a választ, hogy szeretettel várnak csütörtökönként 7-től 8-ig edzésre, a meccsek meg vasárnap délután vannak. :) :)

Még 1 dolog! Ma éreztem magam igazán felszabadultan itt. Eddig sem voltam feszült, cikis, de ma otthonosan mozogtam, bátran és ami nagyon kiemelkedő nem csupán hallgattam Nyát és bólogattam vagy kérdeztem vissza, hanem mondhatni társalogtunk. :) Yeah!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése