2012. február 15., szerda

2012. febr. 15. - szerda

Nagyon fáradt vagyok. Későn feküdtem le,korán keltem. Ma ismét utaztunk egy csomót, most Manchesterbe, mondjuk nem láttam sokkal többet belőle, mint amikor landoltam éjszaka, ugyanis csupán a peremvárosban voltunk; Nya varrat magának egy ruhát és a varrónőhöz mentünk, aki az édesanyjának egy régi ismerőse. Az út nem volt olyan szép, mint amikor Northamptonba utaztunk. Ezek az angolok nagyon szemetek. :) Azaz szemetesek. Az utcák, az utak... Ráadásul nekem a boltok sem szimpik + a kajáldák sem. Nem olyan csalogatóak és hívogatóak számomra. Olyan kis lepukkantnak tűnnek és koszosnak. Érdekes... Mondjuk a Morrisons az tetszett, de majd úgyis kiderül ez alatt az idő alatt, hogy milyenek itt a helyek. Most, hogy jobban belegondolok, Bp-en is (meg mindenhol) vannak hasonló vendéglátó helyek és boltok, amikbe nem szívesen teszem be a lábam mostanság. Hiába... ahogy idősödöm, annál jobban szeretem a minőséget és a kényelmet. Nem ülnék be akármilyen kínaiba, ha már lehet választani. Inkább fizetek egy kicsivel többet, minthogy elmenjen az étvágyam...
Amúgy a kicsi is jött velünk MRC-be és üvöltött párszor. Ilyenkor uncuki, dehát gyerek. Ez is a feladatai közé tartozik... gondolom...
Amúgy ma nem keveredtünk semmilyen különösebb kalandba. Csoda!

Amúgy 3 dolgot megtanultam (3in1):
1) Amiről azt gondolod, hogy kimagaslóan jó lesz, valójában hétköznapi lesz.
2) Amiről azt gondolod, hogy borzalmas lesz, az valójában kap egy különleges pozitív színezetet, túlélve hálás leszel, hogy megtörtént...
3) Jobb nem gondolni bele semmibe... :D

Szerintem az angolom semmit nem változott, csupán annyit, hogy ragadt rám pár szó. Az a baj, hogy csodát várok. 1 hét alatt perfekt nyelvtudást? Jajjj...

(ui.: Igyekszem mindenkinek válaszolni személyesen, de nézzétek el nekem... ki vagyok purcanva...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése