2012. február 12., vasárnap

2012.febr.5.

2012. febr. 4-én Édesanyám Édesapja végérvényesen elköltözött a Földről. A hír még feldolgozás alatt áll - magamban.
Idős volt és beteg, tehát nem ért váratlanul bennünket a hír, de azért megrendítő volt így is...

Örülünk, hogy a karácsonyt még együtt tudtuk ünnepelni. A kis drága megtapsolta Mamát, amikor énekelt szólóban egy karácsonyi dalt. Szeretett poénkodni, illetve ami számomra példaértékű volt, az a szoros kapcsolata Mamámmal. Ragaszkodtak egymáshoz és fantasztikus, szeretett éveik voltak együtt...
-------------------------------
A mai napomról és a mai lelkiállapotomról...
Késő éjszaka adtak vmi thrillert, és mivel nem tudtam aludni, azt néztem, de sajna a végét már nem láttam... Érdemes lenne kielemezni pszichológiailag, nem gyenge, az tutti!


Aztán reggel fél8-kor kipattant a szemem, megnéztem, hogy nem-e értesítettek telefonon, hogy mégis megyünk Üllőre a futsal csapattal, de semmi. Szóval maradtam itthon, az ágyban, pizsamában, a kedvetlenségemmel és az erőtlenségemmel. Interneteztem, feladatokat javítottam, vallási műsort néztem, befejeztem az Ördög-sziget c. könyvet (húúú, de király az a regény, letehetetlen!) és jórészt nézek ki a fejemből. Remélem holnapra feltámadok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése