2012. február 18., szombat

2012. febr. 18. - sabbat

Nos, az volt, hogy tegnap beszeltuk Nyaval, hogy pihenhetek, szabad vagyok, aztan kaptott 1 telefont, a ferje volt az. Valami tortent a munkehelyén és az a lenyeg, h keszenletben kell allnia, mert akarmikor behivhatjak dolgozni es akkor kellene valaki, aki a gyerekekkel marad. Nya mondta neki, h nem hagyja ki a londoni utjat, igy bevallaltam, persze kapok erte extra penzt. :) Programom meg ugysem volt, szivesen segiteg vegul is. Reggel 9 elott indultunk, eloszor elvittuk Nya-t Stroke-ba a vonatallomasra. Nagyon poen volt addig az ut, ugyanis az apuka fekete-feher mini cooperevel mentunk, hatul 2 gyerekules nagyon sok helyet foglalt. Eloszor anyuka ult be kozepre, de ugy sem fert el, h az ulesek elore voltak tolva, igy az apuka ult ott, anyuka vezetett. Hat, igen... Rugalmasnak kell lenni, ha az embernek gyerekei vannak... A munkahely kb. ket orara van az otthontol. A kicsi vegig kohogott, hat igen... a 7en sokat volt nadrag nelkul meg kint is olyan lengen vannak, de nem csak ok. Minden gyerek... 11 utan megerkeztunk a kis lakasba, lepakoltuk a cuccokat, aztan nemsokara mentunk a Pizza Hut-ba ebedelni. Mennyien voltak! Amugy biztosan erdekesen nezhettem ki egy fekete ferfival es 2 fekete gyerekkel. :) Kertunk inni, majd kiszolgaltuk magunkat a salata barnal. Pizzat rendelt mindenki, en valami sonkas, kukoricas, csirkes pizzat ettem, aminek a szele sajttal volt toltve. Ettem fagyit is, ami onkiszolgalos volt, annyit tettem a kis talkaba, hogy nem tudtam megenni. A gyerekek kaptak lufit, meg vmi foglalkoztatot is. JJ megint cirkuszolt, nem tud megulni a helyen, de annyira nem volt durva, kis pimasz :)
Amugy nem tudom a varos nevet, ahol vagyunk... Ebed utan apuka lemosatta a kocsit... Hat WOW, h azok az emberek milyen gyorsasaggal dolgoznak. Vegig ott ultunk a kocsiban... Minden elismeresem nekik, beszeltuk is Amstronggal, h eleg kemeny melo ez...

Amikor hazajottunk, elkezdtem internetezni, mert voltak olyan kedvesek, h eltettek nekem Nya gepet, h tudjak netezni. :) Vegre hallgattam 1 kis mr2-t is, mar ugy hianyzott, akarok magyar hireket is hallani... A tobbiek kimentek az auto belso reszet kitakaritani, jo volt a nyugalom, most meg csendben kell lenni, mert apuka kedvenc csapata, az arsenal jatszik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése