2012. február 12., vasárnap

Péntek


Másnap reggel találkoztam Nathan-nel is, kaptam pár tanácsot, hogy mit hol találok…stb…stb… aztán a többiek mentek el, egyedül voltam este 6-ig. Egyáltalán nem bántam. Lefürödtem, ettem, tévéztem (jajj, mennyi csatorna van! Átalakító showkat néztem, de felfedeztem a GOD TV-t, TBN-t, meg egy csomó ker. adót is…) Aztán újra alvás, nagyon kóma voltam. Ált-ban efott után, azaz 1 hét nem alvás után vagyok ilyen… 2-3 óra körül ismét felkeltem, ettem, pakolgattam, elrendeztem a dolgaimat, aztán jöttek is haza. Nya-nak egy bazi nagy fekete BMW-je van. Este 7 körül megérkezett Amstrong is, fülig érő mosollyal. Szimpi, kis szelíd és nem igazán beszédes. Csináltak steak-et, az volt a vacsi sárgarépával, krumplival és paprikával… Nyamm! Jah, meg hozott Amstrong 2 üveg bort, az egyikből ittunk is kicsit.
A különc angliaiaknak más a konektoruk, így nem tudtam a gépemhez jutni, se a telefonomat feltölteni. Mondtam is Nyanak, majd mutatta, hogy a fürdőszobában van számomra használható, így a telefonomat fel tudtam tölteni. Egész este SMS-eket kaptam. „Önnek nem fogadott hívása volt az SMS feladójától”…stb stb..

1 megjegyzés: