2012. február 20., hétfő

2012. febr. 20. - Relax

Végre! V É G R E ! Nyugalom! :)
Reggel ismét alig tudtam felkelni, aztán segítettem a gyerekeket elkészíteni, a gyerekek miért is akartak volna szót fogadni... Nathan visított, de csak sikerült haladni vele, aztán Jayden detto, de a végére megértette, h azért vagyok, mert Mammy sokat dolgozik és segítségre van szüksége... Nya segített a kicsinek, mert nekem nem igazán akart engedelmeskedni. Aztán mentünk le reggelizni. Nath felrúgta a kis tálkát, amiben a kaja volt és kiborult a kanapéra. Semmi nem jött össze, de azért nem voltam nagyon elcsüggedve. Vannak nehezebb napok. Amúgy nem kellett őket elvinni a bölcsibe, Nya munkába menet arra fordult. Aztán reggeliztem és kicsit takarítottam, mert elég ratyi volt a konyha és a nappali, jah végre tudtam minőségit internetezni! Olyan jó volt! Délután készítettem JJ-nek 1 kis feladatot, mivel a múlt7en szerzett pontokért (megmosta minden nap a fogát, kedves volt a kistesójával, az ágyában aludt...stb) Nya vett 1 Noé bárkája könyvet, amit odaadtam ma neki, bölcsi után, majd elolvastam a történetet és rajzoltunk szivárványt. Holnap viszi a bölcsibe megmutatni. :)
Nyaval beszélgettünk, közösen vacsoráztunk, sokat énekeltek, majd én fürdettem a gyerekeket. Jól viselkedtek, csak az volt a baj, h a kicsi bekakilt. :D Oké, fürdés előtt ez még nem is lenne baj, de 1szer látom, h vmi nem stimm vele... gyorsan kivettem a kádból és a wc-re ültettem, utána láttam, h ott van a bili is, eléggé szenvedett, de nem igazán jött semmi... Szóval ő hajmosás nélkül maradt. JJ-vel nem volt semmi baj, a fürdés végén olyat játszottunk, hogy a nagy játékkacsa volt a bárka és a békák, kiskacsák megmenekültek az árvíz elől, azaz a helyükre lettek téve. :)

Még néztek azt hiszem vmi mesét, Nya nagyon örült és büszke volt a fiúkra, majd közösen ismét elolvastuk a Noé sztorit, ének, ima, alvás. Most Anyukával Született feleségeket nézünk, esténként együtt gépezünk, tévézünk és beszélgetünk. Itt olyan műsorok vannak... Múltkor vmi romikat néztünk, annyit röhögtünk rajtuk... vááá :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése