2012. február 21., kedd

2012. febr. 21. - Hanley

Reggel a gyerekekkel a változatosság kedvéért ismét cirkusz volt. Miért nem lepődtem meg? :) Beszéltük Nyaval, hogy valahogy úgy kellene, hogy reggel ne lássák, mert ha nem tudják, hogy ott van, hátha jobban engedelmeskednének nekem.
Aztán mentem velük a bölcsibe, megnéztem eddig mit működtek az űr témakörében. Bár inkább a szülők csinálták azokat :P :D Aztán Nya kitett Hanley-ban munkába menet. Elindultam gyalog a központ felé, de nem tudtam az utat, szóval fogtam egy buszt. Nos, spóroltam vagy 1 fontot XD Kemíny. Nos a belvárosban kezdtem felfedezni a boltokat, pl. az ún. charity shopokat, amikor olyasmik, mint nálunk a turi, de ezek a boltok vmilyen szervezet számára gyűjtenek pénzt ezáltal. Vettem is az 1ikben 1 gyönyörű zöld szövetkabátot! <3
Aztán... beléptem a PRIMARK-ba. Azt hittem elsírom magam. Csodálatosabbnál csodálatosabb és olcsóbbnál olcsóbb ruhák. Nem tudtam először befogadni azt a mennyiséget, a végén el is fáradtam, mire bebarangoltam a szinteket. Természetesen vettem ezt-azt... Többek közt 1 klassz kis zöld pipő-szanda féleséget. <3
Ha meghalok, ez alá a bolt alá temessetek. Virágot nem kérek, hanem amikor betértek ebbe az üzletbe, vásároljatok magatoknak valami szupcsi rucit! ;)
Ebédre ismét tésztát ettem, majd interneteztem. (holnap befejezem ezt a bejegyzést, most nincs már energia...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése