2012. február 19., vasárnap

2012. febr. 19. - Szundéj

Tegnap este a meccs után elmentünk a Mekibe, mert Amstrong nem akart főzni semmit. A McDrive-ot használatba véve kikértük a vacsoránkat, McChicken menüt ettem, természetesen Cola Light-tal. :D Szóval megvolt tegnapra a kalória. Aztán még kicsit neteztem, majd amikor a kicsi már aludt, én is nyugovóra tértem, gondolván hátha Jayden is jön velem, ugyanis egy szobában aludtam a gyerekekkel. Nem jött, aztán persze nem kellett sok, ő is aludni akart. Összetoltuk a 2 ágyat, h a gyerekek le ne essenek. Úgy aludtunk, hogy Nathan a falnál, JJ középen, én pedig a külön ágyon, szélen. Hajnali fél3-kor arra ébredtem, hogy valaki nagyon keres vmit... Mondom, ez biztos nem JJ... Még mindig maszatol valaki mellettem. A gyerekek keresztbe fordultak... A kicsikén nem volt paplan, azt kereste... odahúztam magamhoz és betakartam. Nem aludt nyugodtan. Hol köhögött, hol forgolódott... 4 körül néztem utoljára az órára, aztán beájultam valamikor, de amúgy akkor elkezdett jobban sírdogálni és bejött az apuka megvigasztalni. 8-kor arra ébredtem, h a gyerekek kiszaladnak a szobából. Jaj, de fáradt voltam. Aztán gyorsan összekészültünk és jöttünk haza. Nem reggeliztünk, valami kekszfélét vett Amstrong az egyik benzinkútnál. Most nem az autópályán jöttünk haza, hanem Chesterfieldet érintve. Amúgy Scunthorpe-ban voltunk, ezt is kiderítettem. :)
A Peak District National Park gyönyőrű, már amit láttam belőle. Mi is ezen a vidéken lakunk. A zöld domboldalakon legelésznek a báránykák... Festői...

Aztán a többiek bementek a Morrisonsba, vásárolni ebédre. Itthon ittam 1 tejeskávét, majd ettem vmi péksütit. Amstrong pulykát sütött, rizottóval, azt hiszem. Aztán pihentem kicsit és elmentem sétálni, körüljárni a falut. Egyedül. Most "értem" sírt JJ. Ő is jönni akart sétálni, mikor kiléptem az ajtón elkezdett bömbölni. Eddig még mindig én maradtam a vigasztalásra szoruló gyerekekkel. :)Nagyon szép a környék, sok a fa és a zöld. Elhatároztam, hogy ki fogok járni futni. Gyönyörű idő volt ma. Aztán visszatérve a többiek éppen sétára mentek, egyedül voltam otthon. Készítettem JJ-nek űrhajó sablont, meg sorozatot néztem. Vacsira vmi tésztát ettem, szósszal. Nya még nem ért hazsa Londonból. Most m1ek, mert holnap reggel újra készenlétben kell lenni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése