2012. február 17., péntek

2012. febr. 18. - (nem) szabad péntek

Minden nap egyre jobb, ami a gyerekekkel való foglalkozást illeti. Nincs olyan nagy tortúra, amiatt, hogy azt csinálják, amit kérek. Hozzáteszem, az sokkal nehezebb, ha itthon van Nya, mivel akkor őt emlegetik, hozzá akarnak menni, stb...stb... de már egyre szófogadóbbak nekem is, vannak nagyon jó eredményeim szerintem. Például: a reggeli fogmosás elég nehezen ment, de mióta példát mutatva előveszem a fogkefét, ők is kedvet kapnak a fogtisztításhoz... Igaz az, hogy a gyerek nem azt csinálja és nem az rögzül bele elsődlegesen, amit mondanak neki, hanem az, amit lát és érzékel... Tehát elsődleges célom, hogy a gyerekeknek példát mutassak. Ma Nya vett zsírkrétát, este odaadtam JJ-nek, annyira nem lelkesedett, azért megtanítottam napocskát rajzolni. :)

Bisszakanyarodva. :) Reggel elég simán ment minden, ismét késői reggeli, majd elmentünk vásárolni Hanley-ba. Nathannek végre van sportkocsija, nem kell, hogy leszakadjon a vállunk, főleg nem a Nya-é. Nagyon gyorsan telt az idő, végre vettem pár képeslapot is. Majd ettünk vmit a bevásárló központban, aztán jöttünk haza. Itthon konkretizáltuk a feladataimat, mert jövő7en ugye az anyuka dolgozni fog, szóval kicsit másabb lesz a napi rutin...

Vacsorára olasz paszta, valami hallal és ismét garnélarákkal, hozzá fehérbor. Ez az élet! :D

Holnap meg m1ek nemtudomhová és nem tudom mit várhatok... Erről később. Nem biztos, h holnap tudok írni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése