2012. február 26., vasárnap

7vége

 Péntek reggel minden elég szépen működött, hamar elkészültünk és ismét bementem Hanley-ba, hátha visszaveszik a rosszul kiadott feltöltőlapot a mobilomhoz... Nem jártam sikerrel és nem esett jól ez a tény, h nem is az én hibámból, nem tudtam feltölteni a mobilomat. Noh, mind1, ez legyen tulképp a legnagyobb problémám. A The Potteries Shopping Centre-ben találtam egy jó kis sportboltot, kellemesen elidőztem ott, olyan kincseket találtam... Nos, Hanley jövőhétre kilőve, nem akarok költeni! :) Esőben mentem a buszmegállóhoz, elég szépen zuhogott. Azt bírom, hogy a boltok tele vannak esernyőkkel, de nem sokan szokták használni az utcán...  Miután hazajöttem készítettem spenótos lasagnát. Fini lett, csak a tészta elég kemény maradt az alján + a szélén. :S Majd legközelebb. Vasaltam, tévéztem, gyorsan teltek a percek.
Szombaton délelőtt Nya kérte a segítségemet, h vigyázzak már addig a gyerekekre, addig, amíg Amstrong haza nem jön, ugyanis neki el kellett menni egy farmra, ahol olcsón tud húst vásárolni. Amikor megérkezett az Apuka, a gyerekek rajta lógtak, én visszavonultam a szobámba. Filmet néztem, angolt tanultam. Valamit ki kell találni 7végekre, mert ez így nem annyira jó, de majd alakul... Remélem. Ma délelőtt elmentünk a leek-i pünki gyülibe. Késtünk, mivel a dicsőítés alatt nincs gyerekfoglalkozás és a 2 gyerek nem igazán tud viselkedni. Ezt ma tapasztaltam is. Megérkeztünk, leültünk és JJ elkezdett hangoskodni. Ugatni, mászkálni, persze a tesója követte. Nya kicsit sem volt ideges... 2szer is kiment a gyerekekkel, aztán elkezdődött számukra a gyerekóra, nekünk meg a prédikáció. A szentek közösségének az egysége volt a téma, szóval a témát vágtam, de hogy ezen belül mi hangzott el... csak sejtem... :) Aztán Nya bemutatott jópár embernek. Vannak fiatalok is szép számmal, családok is, idősebbek is, szóval jó az összetétel. Az istentisztelet után egy kávézónak kialakított helyiségbe mentünk, ahol lehetett teázni, sütizni, asztalnál beszélgetni. Jómagam inkább csendes hallgatója voltam a beszélgetéseknek, mint aktív résztvevője. Összességében jó benyomásom volt, láttam szimpatikus arcokat. Ebédre Nya valami kókusz szószos csirkét csinált... Maradjunk annyiban, h nem a kedvencem. Délután neteztem, este elmentem sétálni, jelenleg újra éhes vagyok. :)L

2 megjegyzés:

  1. Spenótos lasagna?Soha többet nem szólok hozzád :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább soha többé ne olvass! :D
      Amúgy ettél már? Hidd el, hogy fini! :) :)

      Törlés