2012. április 20., péntek

Húsvét Londonban III.

Húsvét vasárnap Betti gyülekezetébe mentünk istentiszteletre, ami egy hotelnek a konferencia termében volt megtartva. Nagyon tetszett a helyszín. Szép, igényes és kényelmes volt. A közösség többsége afrikai származású volt, a pásztor pl. Nigériából jött. Egy "tipikus" pünkösdi/karizmatikus gyülekezet, modern dicsőítéssel, "erőteljes" igehirdetéssel, tapssal, felemelt kezekkel. Idejét nem tudom mikor vettem részt utoljára hasonló gyülekezeti alkalmon. Az énekek többségét ismertem, ez jó volt, örültem neki, aztán a gyerekek előadtak egy kis húsvéti műsort ill. egy nő szólót is énekelt. Majd következett a prédikáció, ami a 4 fáról szólt. (élet fája, jó és a rossz tudásának fája, keresztfa ill. ismét az élet fájától, immár a Jelenések könyve alapján.) Aztán adakozás és ima. Összességében jól éreztem magam, tetszett az alkalom. Utána kávézház is működött, megismerkedtem több magyarral is. Aztán elmentünk egy pubba ebédelni, ott ettem vmi csirkét vmi rossz szósszal és sült krumplival. :) Itt főleg figyeltem a többiek beszélgetését, néha be is kapcsolódtam. Kicsit érdekes jelenség működik itt Londonban. A magyarok kijönnek dolgozni ide, aztán valamilyen úton-módon (főleg ismerősök által ugye) elkerülnek egy gyülekezetbe, ahol több magyarral is kapcsolatba kerülhetnek és megtérnek. Rengeteg ilyen sztorit hallottam.
A hosszúra nyúlt ebéd után pedig elmentünk következő helyszínünkhöz a London Eye-hoz, és a Parlamenthez. Tehát ismét a Temze partján sétáltunk, rengetegen voltak, mindenki fotózkodott és gyönyörködött a látványban. Lehet ciki, de én azt hittem, hogy a Big Ben az csupán egy különálló szép tornyos óra, de kiderült, h az a parlament épületéhez tartozik... Legalább ezt is megtudtam. :) Aztán a Westminster Abbey-t is megtekintettük. Nagyon szép volt az egész Temze part...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése