2012. április 17., kedd

Húsvét Londonban lI.

A második napunk első programja a gyülekezeti meghívók kiosztása volt, az Atya szerelmes levelével együtt. (Aki nem ismerné, itt megtekintheti: http://www.youtube.com/watch?v=qLo8_TtCCl4 )

A kezdeti bizonytalanság után, Betti jó ötletének hála, egy forgalmas helyre sikerült mennünk, ahol az emberek általában örömmel fogadták az apró húsvéti meglepetést. :) Volt 1 nő, aki kérdezte, hogy mi ez!? Mondtam neki, hogy szerelmes levél. Mosolyogva ezt válaszolta: pont erre van szükségem! :))
Aztán hazamentünk ebédelni 1 finomat, csatlakozott hozzánk a gyülekezetből egy lány, Dalma is. Nagyon jót beszélgettünk, ettünk és röhögtünk, majd mentünk várost nézni. Nagyon élveztem az emeletes buszon való közlekedést, főleg akkor, amikor fent ültünk. :)
Hála valami útlezárásnak még több mindent sikerült megnéznünk a városból, találtunk vmi kalózhajót a Temze partján, elmentünk a London Dungeon mellett, világító zöld-kék járdán is sétáltunk, szóval jó volt. :) Aztán megérkeztünk a fő célunkhoz a Tower Bridge-hez! :) Átsétáltunk a hídon, körben nagyon szép és különleges épületek találhatóak. Aznap elég hideg volt sajnos, szóval végig fagytam az egészet. Betti meg akarta nekem mutatni a kivilágított hidat és épületeket is, addig el akartunk menni egy Café Nero-ba,míg besötétedett, de a környéken sehol nem sikerült levadászni egy ilyen helyet sem, pedig máskor minden utcasarkon látunk egyet, így maradt a Starbucks és Betti megette a várva-várt sajttortáját én meg ittam 1 felmelegítő kávét, aztán gyönyörködtünk a kivilágított városrészben. Majd mentünk haza, vacsiztunk, tévéztünk, beszélgettünk és persze röhögtünk. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése